ГоловнаДІЯЛЬНІСТЬСистема 112Система екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (Система 112)
 Версія для друку

48.JPG  З метою підготовки до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу та впровадження регіонального центру Системи-112 в м. Львові ГУ ДСНС України у Львівській області було проведено значний обсяг робіт по підготовці приміщень для регіонального центру екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 у м. Львові. Для розташування регіонального центру Системи-112 в будівлі Галицького РВ м. Львова ГУ ДСНС України у
Львівській області по вул. Підвальна, 6 було проведено реконструкцію будівлі з 11.JPG
облаштуванням мансардного поверху. Загальна площа диспетчерської зали становить 161 кв. м, в якій розміщено 18 робочих місць операторів Системи 112. 

   Для надання екстреної допомоги громадянам України та гостям Турніру за єдиним телефонним номером «112» в період з 01.06.2012 р. по 15.07.2012 р. в ГУ ДСНС України у Львівській області було забезпечено прийом та обробку дзвінків на номер «112» від абонентів фіксованого зв’язку м. Львова а також прийом та обробку дзвінків на номер «112» від абонентів мобільного зв’язку, що знаходились на території Львівської області та семи областей західного регіону.
    50.JPG За вказаний період було прийнято 394854 дзвінків з них прийнято та оброблено інформацію по 2079 дзвінкам, які скеровані та передані екстреним службам відповідних областей, працівниками центру психологічного забезпечення надано інформацію від іноземних громадян по 8 дзвінкам (англійською - 3, німецькою – 1, польською - 4). Максимальне навантаження за добу становило 14189 дзвінків.

   Функціонування номера «112» з переадресацією повідомлень на інші служби
екстреної допомоги («101», «102», «103», «104») здійснювалося тимчасово в ручному режимі за рахунок наявної штатної чисельності диспетчерів підрозділів області та працівників ОКЦ Головного управління. Завдяки вжитим заходам, які проводилися в тісній взаємодії з іншими екстреними службами вдалося уникнути НС та пожеж на стадіоні та фанзонах, надати якісну допомогу громадянам
України та іноземцям.
       На даний час виконано всі першочергові підготовчі технічні заходи щодо впровадження Системи 112, а саме: 
   - прокладено волоконно-оптичні лінії між Системою 112 та усіма екстреними службами, службами взаємодії, спецвузлом ЛФ ПАТ «Укртелеком», придбано необхідне телекомунікаційне та мережеве обладнання;
  - модернізовано та впроваджено в експлуатацію програмно-апаратний комплекс системи оперативно-диспетчерського управління (СОДУ) Служби 101 для інтеграції його з Системою 112;
    - вирішено питання маршрутизації викликів з стаціонарних та мобільних телефонів міста Львова та районів області на номер 112;
   - здійснено підключення з використанням волоконно-оптичних лініях зв’язку до Системи 112 всі екстерні служби, call-центр Львівської обласної державної адміністрації;
    - з ініціативи Голови Львівської облдержадміністрації Синютки Олега Михайловича підписано Меморандум з керівниками екстрених служб про впровадження у Львівській області служби екстреної допомоги населенню за номером «112», який зобов’язує всі сторони невідкладно і оперативно реагувати на всі виклики, які надходять на номер «112» та підписано розпорядження про створення робочої групи з супроводу та впровадження Системи 112;

DSC_0336.jpgПротягом 2016 року впроваджено перший етап “транзитної” Системи-112, DSC_0344.jpgяка використовується як Call-центр, при цьому ОКЦ ГУ ДСНС України у Львівській області здійснює прийом голосових викликів по спецлінії «112» телефонної мережі загального користування та абонентів мобільного стільникового зв’язку міста Львова і області з переадресацією їх з використанням сучасних засобів телефонії на наявні екстрені служби м.Львова та Львівський обласний контактний центр Львівської облдержадміністрації.
  Дана система на першому етапі впровадження Служби-112 забезпечує вирішення основних першочергових завдань єдиної екстреної допомоги населенню, не вимагає інтеграції оперативно-диспетчерських служб між собою.

 

Впровадження повноцінної автоматизо-ваної Служби-112 передбачає модернізацію вузлів зв’язку наявних оперативно-диспетчерських служб (102,103,104), інтеграцію їх з програмно-апаратним комплексом Системи-112. Проте, на даний час більшість служб екстреної допомоги міста Львова та області не готові до інтеграції з Службою-112 через відсутність сучасних апаратно-програмних комплексів для обробки заявки викликів, висилки сил та засобів, телекомунікаційного та мережевого обладнання.

Протягом 2016 року в оперативно-координаційний центр Головног управління на екстрений номер «112» поступило 520 000 дзвінків, з них опрацьовано та переадресовано 59 637 викликів інші екстрені служби та Call-центр (гарячу лінію) Львівської обласної державної адміністрації.

    Твіт